Selasa, 4 Januari 2011

1st Day Pra Sekolah & Nursery

Along bergaya dgn kasut baru dan rambut pacak..fisrt time rambut potong kat kedai..selama ni papa yang potong rambut..dia punya menjerit tak tahu nak cakap..nasib baik la mamak tu profesional..tak sampai 5 minit dah siap potong rambut siap buat pacak lagi.

Pya dengan Along tengok apa tu?...

Pya bergaya dgn beg roda papa beli...mengamuk nak beg roda..macam dia yang nak pergi sekolah. Along mengalah jer beli beg roda yang kecik. Besar beg pada tuan..tapi okey dia..hantar nursery tak menangis pun..selama ni mak tok yang jaga..Belajar rajin-rajin tau Along..jangan asyik main jer.


















1 ulasan:

  1. kecik je bdnnya,cam anak saya,kat tadika dia yg paling kecik

    BalasPadam